Ahad, Julai 27, 2008

Fikir Sejenak..

Alamak, lari konsep kejap.. Tgh aku me'wander' blog2 orang lain, aku tertarik dengan entri sorang blogger yg termasuk dlm top 70 blogger kt malaysia.. Tajuknya ialah:
5 Sebab Kenapa Aku Tidak Akan Baca Blog Kau
1. Terlalu banyak iklan
2. Blog kau di Blogspot
3. Tidak update (terlalu lama)
4. 99% kisah peribadi
5. kO mNullS eNtrI blOg spT iNi

Untuk huraian, klik link ini:
http://www.mohdismail.net/blog/5-sebab-kenapa-aku-tidak-akan-baca-blog-kau/
Kalo blog yg korang tgh baca ni, aku rasa hanya berada dalam kategori no 2 jek.. Kan?? Mungkin di masa akan datang aku akan belajar cara transfer entri blogspot ke wordpress dan buat domain sendiri.. Pada korang lak camne??
P.s: Bro mael, aku dah promo blog ko ni, promo la blog aku sekali aaaa..

1 ulasan:

  1. aku rase tak salah buat blog kat blogspot....aku rase blogspot lebih user friendly and sesuai tuk beginner...tak silap aku kalo nak masuk wordpress kene loading lame baru bole masuk...

    BalasPadam