Khamis, September 25, 2008

Pepaya Episod 6..

Untuk meredakan kegelisahan sume peminat Pepaya, aku terpaksa membuat pengumuman bahawa TV3 tidak dapat menyiarkan cerita Pepaya akibat daripada masalah teknikal kata mereka.. Tak caya, cuba tengok bwh ni..
Image Hosted by ImageShack.us
Klik sini utk gambo besar

Tapi perkara yg membuatkan aku pelik dari dulu sampai sekarang adalah apabila aku memberi komen di web TV3, admin akan remove komen aku apabila aku memberikan link kepada blog ini.. Aku hanya ingin membantu penonton2 TV3 yang bosan dengan buffering yg lembab apabila hendak menonton di web TV3..

Ada satu fakta yang best hendak dikongsikan dengan pembaca setia blog ini.. Biarlah gambo di bawah menjadi bukti..
Image Hosted by ImageShack.us
Klik sini utk gambo besar

Emm.. Blog BD Fabregas adalah di ranking pertama untuk search label "Pepaya Episod 4" darpada 6380 results.. Dan tengok bawah ni plak..
Image Hosted by ImageShack.us
Klik sini utk gambo besar

Untuk kedua2 google search, Blog BD Fabregas mengatasi website TV3.. Jadi, adakah ini satu konspirasi yang sengaja direka TV3 supaya blog aku tidak dapat mensupply drama2 TV3?? Kalo utk cite kekasihku seru minggu ni juga terjadi macam cite Pepaya Episod 6 ni, makin kukuhlah bukti aku.. Hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan