Rabu, Oktober 08, 2008

FIFA 09 Review..

Peminat2 game bola sume, alert dengan berita ni.. EA Sport telah mengesahkan bahawa game FIFA 09 telah dipasarkan di Eropah pada 3 Oktober dan akan dipasarkan di USA pada 14 Oktober.. Jadi, peminat2 game FIFA di Malaysia boleh menjangkakan FIFA akan sampai di Malaysia antara hujung bulan ini atau awal bulan depan..

Mengikut review daripada fifa.com, game FIFA 09 memberikan lebih realistik semasa bermain game.. Contohnya, fizikal player memainkan peranan yang penting semasa bermain game ini.. Player yang tinggi semestinya akan mempunyai kebarangkalian memenangi perebutan bola tinggi dan player yang berat akan mempunyai kelebihan dari segi showdown player one-on-one..

Selain itu, function "Custom Team Tactics" memberikan pemain game peluang untuk menguruskan team dengan lebih efisien.. Realistik game ini juga dipertingkatkan lagi dengan kehadiran referee dan linesmen.. Dan seperti kebiasaannya, grafik penonton dan stadium juga ditingkatkan lagi..

So, kepada peminat FIFA, jangan lupa mendapatkan game ini apabila berada di pasaran nanti.. Cuma yang aku sedih ialah laptop2 yang sezaman dengan aku mmg x dpt support game ini yang semakin tinggi kualitinya dari segi grafik, sound mahupun gameplay dan function.. Tunggu je la aku beli PS bila dh keje nanti.. Kepada peminat PES lak, x nak mencuba ke game ni?? Tak ruginyer..

Image Hosted by ImageShack.us

Tiada ulasan:

Catat Ulasan