Selasa, November 11, 2008

Anugerah Skrin 2008..

Aku ni bukanlah peminat Anugerah Skrin.. Tak terlintas langsung di fikiran aku untuk menonton anugerah ini secara live mahupun ulangan.. Lagi2 dengan review daripada Justkhai membuatkan aku langsung x mau mengikuti perkembangan anugerah ini.. Tapi memandangkan ada permintaan daripada Ireland serta mungkin aweks2 di luar sana yg x dapat tengok live, aku berikan juga la link ini.. So, selamat menonton tapi jangan ajak aku pasal aku x berminat nak tengok..

Download Anugerah Skrin 2008
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6

Image Hosted by ImageShack.us
Nurul Syuhada

Image Hosted by ImageShack.us
Adlin Aman Ramli

Gandingan dua pengacara yang dikatakan tidak menjadi.. Ntahla pasal aku pn x tengok..

3 ulasan:

  1. Thanks bro. ade kasi itu trackback.... hehehe.. mmg x sedap pon anugerah skrin 2008 ni.. percayalah.. elok la tu ko x nengok.. kalau x buat habis masa jer..

    neway bro, anda di tag.. harap dapat ditunaikan... salamx..

    http://justkhai.com/blog/tagged-dan-penipuan-maybank-berhad/

    BalasPadam
  2. salam awk..
    sori mcm lama je x jenguk kt sini..
    huhuhu..erm.. sy x tgk pun anugerah skrin tu..x minat..
    neway, thanx 4 da bday wish..hadiah xde ke..hehehe..
    n thanx 4 da advice k... :)

    BalasPadam