Rabu, November 19, 2008

Blogger UMP (Part 2)..

Entri terakhir sblm aku balik ke Melaka.. Aku nak memberi penghargaan sket kepada member2 yang sudi join group blogger2 UMP aku.. Mai sini aku promote sket blog2 korang.. Kepada yg dah join tp x bagi URL blog korg tu, sila2lah bagi ye.. Apa guna korg join group blogger2 UMP tapi x bagi URL blog kan..

[Nabilah Izzati] [Kipas Susah Hidup] [Wanadz] [Pena Biru] [Hidupku Organik] [Syahyaya] [Suburban Zero] [Lemonade Noi] [Missiled Myths] [Anashahira] [Blurry Bear] [Jumapx] [Redone 306] [Dila Adeela 87] [Serol Assaha] [Al Putatani] [Syahril Azeem] [Sengal Ubi] [Ceramic Center] [Masita Md Shah] [MFaridd]

Hanya 21 blog dapat diupdate di sini drpd 28 member.. So, kepada yg blognye tidak terpapar di sini, rajin2kanlah tangan menulis URL blog anda sama ada di komen entri ini atau di group blogger2 UMP.. Dan kepada blogger UMP yang belum join, apa tunggu lagi.. Tawaran ini terbuka kepada sume pelajar UMP sama ada yang masih belajar ataupun dah tamat belajar.. Mari meramaikan komuniti ini dan kita kalahkan Yubiyu UTEM.. Kalo nak join, sila klik sini..

* Kepada member blogger2 UMP, amat2lah diharapkan dapat membuat 'link-back' utk entri ini dalam blog anda.. Kalo makin ramai yg 'link-back' entri ini, makin besarlah peluang anda utk mendapat reader2 baru.. So, jom sama2 kita tolong-menolong sesama blogger2 UMP..

Image Hosted by ImageShack.us

3 ulasan:

  1. makaseh d ats penghargaan..
    hdup blog ump hehe..
    k enjoy ur holiday~

    BalasPadam
  2. uish..blog aku ade gak..haha..thanks...aku ske blog ni..

    BalasPadam