Sabtu, Januari 03, 2009

Blogger UMP..

Yea, wazzup3.. Untuk entri kali ni bukanlah aku nak berkongsi bahan2 utk korang mendownload tapi aku nak wat announcement tentang blog "unofficial" utk pelajar2 UMP.. Blog ini telah dilancarkan pada 1 Januari yang lepas dan ini adalah official promotion yang aku lakukan di blog ini..

Blog "Blogger UMP" ini menghimpunkan blogger2 di UMP.. So, kepada orang luar tu, kalo nak tengok camne bebudak UMP ni berkarya, men
ulis blog jom la melawat ke blog "Blogger UMP" ni.. Jika ada antara blog2 ni yang korang minat, dah bleh bookmark dah.. 

Kepada bebudak UMP lak, sesapa yang teringin lagi nak join untuk meletakkan blog anda di "Blogger UMP" ni masih dialu2kan.. Tapi harus diingat bahawa aku akan membuka penyertaan untuk 50 blog sahaja dan sekarang sudah ada 23 blog, banyak lagi tempat untuk diisi.. Korang bleh join dengan join group blogger UMP ni dan bagi la url blog korang kat discussion board @ announcement.. 

Dan kepada sesiapa yang dah join, diharapkan la sgt untuk anda meletakkan link blog ini pada blog korang.. Serta aku sedang mencari ahli2 grup yang bermurah hati untuk membuatkan banner untuk blog "Blogger UMP" ini.. Oklah, cakap banyak pun x guna, korang layan je sekitar blog2 yang ditulis oleh warga UMP ni..


3 ulasan:

  1. wahhhh ump bloggers united neh. hehe :)

    BalasPadam
  2. hohohoho...sesungguhnye sy bknlah dr UMP..mane leh join blog tu kan..huhuhu..

    amboi2 fabregas ni...ye ke single...ke single utk lg 3 yg kosong tu..ekekeke...

    BalasPadam
  3. tu la psl...sy juz geram sbb diorg ni jenis suka ckp belakang...cube a ckp dpn2 kalau berani kan...huhuhu...tu la org melayu kita.. :(

    BalasPadam