Isnin, Februari 02, 2009

End Year Review..

Dalam 2 bulan yang lepas, aku telah membuka poll untuk korang vote tentang impresi korang terhadap blog BD Fabregas ini.. Di bawah ini adalah keputusannya..

Anda rasa blog ini..
1. Ok la, bleh ditingkatkan lagi (35%)..
Terima kasih pada yang mengundi.. Blog ini memerlukan sokongan anda dan aku akan meningkatkan kualiti blog ini lagi..

2. Best kaw2 tiaw (29%)..
Wau, ada jugak yang mengundi yang ni ee.. Terima kasih kerana sudi memberikan sokongan padu terhadap kewujudan blog yang tak seberapa ni..

3. Biasa jek (14%)..
Emmm, aku pun rasa blog ini biasa jek.. Mungkin aku belum menjumpai lagi elemen2 menarik yang bakal membezakan blog ini dengan blog2 tipikal yang lain..

4. Cam hampeh (12%)..
Blog ini memang terlalu banyak kekurangan lagi.. Tapi banyak2 terima kasih kepada anda kerana masih sudi singgah dan vote walaupun blog ini cam hampeh jek..

5. Takkan ku jejak ke blog ni lagi (7%)..
Juga diucapkan terima kasih kerana masih sudi menjejak walaupun sekali sambil mengevote blog ini.. Mungkin anda takkan membaca entri ini tapi kepada kawan2 diorang ni, tolong ucapkan terima kasih aku kepada diorang dan cakap aku mengalu2kan untuk diorang menjejakkan kaki ke blog ini buat kali ke-2, 3, 4 dan seterusnya..

3 ulasan:

  1. bro mau tanya sat, xda link nak download cite ala puteri buluh betung tu... yang ganti niyang rapik tu... wa xda tv kat rmh sewa ni... haram leh bantu huhu

    BalasPadam
  2. eh sat!! ni ump pahag ka perlis??
    aku arau uitm muhahaha tq

    BalasPadam
  3. ^^ yg ganti puaka niyang rapik?? lom kuar tv lg bro.. UMP tu pahang la, kalo perlis nama dia UNIMAP..

    BalasPadam