Khamis, Februari 12, 2009

Geng: Pengembaraan Bermula..

"Betul betul betul".. Korang pernah dengar kata-kata ni.. Kalo korang tak pernah dengar kata-kata tu, baik korang tanya orang sebelah korang sebelum korang digelar katak bawah tempurung.. Kalo tak tau gak, mai sini aku bagitau.. Itu adalah kata-kata Ipin dalam siri animasi 3D paling popular di Malaysia, Upin & Ipin.. Tak pernah dengar Upin & Ipin?? Baik korang ambil tempurung dan pergi menyorok bawah tempurung tu sekarang..

Geng: Pengembaraan Bermula memulakan pengembaraannya di panggung-panggung wayang seluruh negara bermula hari ini.. Dengan penampilan istimewa Upin & Ipin, siri animasi 3D ini akan lebih dekat dengan penonton kerana kita sudah biasa dengan telatah 2 orang budak kembar botak ni.. Dan semestinya, watak-watak dalam siri TV Upin & Ipin juga dapat dilihat dalam filem ini seperti Kak Ros dan Tok Dalang..

So, apa korang tunggu lagi.. Cepat-cepat pergi booking tiket di panggung yang berdekatan dengan tempat anda.. Jom kita ramai-ramai support filem animasi 3D dari Malaysia ni yang diharapkan dapat mencapai jumlah kutipan RM 10 juta.. Untuk lebih meyakinkan korang untuk melaburkan duit menyaksikan geng ni, mari baca review dari Mr Topo yang telah pun menyaksikan premiere filem ni pada bulan lepas atau tengok trailer Geng The Movie kat sini.. So, ada awek-awek yang nak belanja aku tengok Geng The Movie ni??

banner 427×604

4 ulasan:

  1. JOM AK BELANAJA...tp kn datang amik ak ng nissan fairlady dulu r... KAH KAH KAH.... :P

    BalasPadam
  2. x sabar2 nak nengok weekend neh. hehe :)

    BalasPadam
  3. aku pon tak sabar nak p tengok nie...kehkehkeh

    BalasPadam
  4. athirah ~ nak nek nissan fairlady jek.. kalo motor rempit merah cam kt atas tu xnk ke??

    knizam ~ skg ni tgh keje ke??

    mazuki ~ aku pn x sbr dh ni..

    BalasPadam