Isnin, Mac 30, 2009

Tag Oh Tag..

Sebenarnya blog ini jarang menjawab tag.. Tapi disebabkan penge'tag' ini nampaknya seperti bersungguh dan nak sumpah sesapa yang tak jawab jadi ninja turtle, so terpaksa la aku jawab.. Lagipun, yang bagusnya tag ni pasal birthday wishlist dan birthday aku akan muncul dalam bulan 4 ni.. So, memang tepat pada masanya la tag daripada Delinda ni..

1. Make a list of what you want on your birthday
2. The list should be 10 numbers

3. Post the image of this award to your posting [xde]
4. Give it to 10 frens of yours

1. Nissan Skyline GTR-R34
2. Yamaha 135 LC
3. PC Intel Pentium Core 2 Quad ngan 2GB RAM dan high specification
4. TV LCD Sony Bravia 42 inci
5. Tengok Arsenal main kat London
6. 5000 visitor ke blog ni dalam sehari
7. Ntah la, aku ni bukan jenis yang mengharap sangat
8. Takde idea
9. Nak Kelly Clarkson
10. Awek.. Hehehe..

Dah merapu lak aku.. Tu yang aku maleh nak jawab kejadah tag-tag ni.. So, aku pun malas nak tag korang..

11 ulasan:

  1. ala... LC jerk ker?? awat x ninja ker...Harley ker...

    b'day bulan 4 erk?? hohoho... abes la... sape ader budu expired??? kasik aku erk... leh wat ramuan mlm b'day bd... lalala~

    BalasPadam
  2. ^^ LC sudey.. keta dh gempak, xkn motor pn nk mintak yg gempak gak kot..

    BalasPadam
  3. tak yah budu expired la kipas,aku sanggup gi balik kelate jap utk beli budu..hehehe

    BalasPadam
  4. ^^ aku kelentong jek.. besday aku bln 12 maaa..

    BalasPadam
  5. 5000 visitor dlm sehari? owh,semoga tercapai wish itu. huhu

    BalasPadam
  6. ^^ hehehe.. mungkin tercapai pada birhtday aku 5 thn yg akan dtg kot.. tu pn kalo aku masih berblogging lagi..

    BalasPadam
  7. eh, birthday ko bile? aku pon bln 4 gak.

    BalasPadam
  8. hahahaa. payah tol org femes neh.

    :p

    BalasPadam