Isnin, April 20, 2009

Game Online My Brute..

Wah wah wah.. Nampaknya semakin ramai pelajar UMP yang makin gila dengan game My Brute ni.. Game ni adalah online dan cara-cara nak main pun amatlah mudah.. Pada korang yang dah boring bila bukak internet tu, lagi-lagi friendster ngan blog je boleh la try game ni.. Kita akan diberikan sorang pahlawan yang dipanggil "brute" dan korang mestilah berlawan dengan "brute" yang lain.. Selain daripada berlawan, "brute" korang juga boleh membuka dojo sendiri atau dengan kata lainnya, rekrut pelajar.. Nampak menarik kan?? So, jom join game ni.. Klik kat link di bawah ni untuk join..

Join Game Online My Brute

"Brute" BDFab a.k.a aku

"Brute" BDFab mengalahkan "brute" ApekAkke

"Brute" aku mengalahkan "brute" DJ Havoc (agak aku la)

6 ulasan:

  1. hohoho. skrg fenomena mybrute. gle ramai main. kah3

    BalasPadam
  2. pahal sum0 0rg d0k gila bnda alah ni..

    BalasPadam
  3. ubey ~ tu la pasal.. aku pn terikut dh..

    sharamli ~ ntah la.. ada org soh join aku join je..

    BalasPadam
  4. ya ya... aku pun ngah layan game ni

    Adry @ http://www.adrysabry.com

    BalasPadam
  5. adry ~ mai la bg nama brute.. leh aku lawan sekali..

    BalasPadam