Khamis, April 23, 2009

Keliwon Episod 9, 10 dan 11..

Nampaknya dah agak lama pengikut-pengikut blog ni tak dapat mendownload drama Keliwon kan.. Bukan sahaja blog ini malahan blog-blog lain yang menyediakan download link untuk drama melayu juga tak mengupdate drama Keliwon.. Masalah mereka aku tak berapa tahu tapi seperti yang telah aku luahkan dalam beberapa minggu ni, keupayaan aku untuk mendownload di UMP ni agak terbatas.. So, itulah sebabnya aku tak dapat nak mengupdate drama Keliwon dalam beberapa minggu ni.. Dan akhirnya aku berjaya mencari masa dan berjaya meredah sekejap alam download di sini dan berjaya mencilok link-link download untuk korang..

Download Keliwon Episod 9
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Keliwon Episod 10
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Keliwon Episod 11
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan