Jumaat, April 24, 2009

Lagu Melayu Mp3 Free Download..

Panjang le pulak tajuk entri kali ni kan.. Saje je aku nak try SEO dengan letak keyword-keyword yang berkaitan kat tajuk entri ni.. Tajuk pun dah panjang camtu, kalau isinya tak menarik pun tak guna jugak kan.. So, korang usha-ushalah mana-mana lagu-lagu mp3 melayu yang korang berkenan.. Kalau dah berkenan tu, download je la eee..

Modread - Revolusi
Seventeen - Selalu Mengalah
Faizal Tahir - Bencinta
Mawi & KRU - Sujud
ST12 - P.U.S.P.A

4 ulasan:

  1. pakcik..aci x nk mintak lgu?
    t kal0 ad tlg upl0ad kn...
    pergi-aizat (0st talentime)

    BalasPadam
  2. best eekk.. akan diusahakan..

    BalasPadam
  3. haa.. cantik... aku baru nak cari lagu mawi ngan kru ni... thank you thank you!!! tak payah susah susah!!!

    harap masyuk la pendapatan ziddu!! hehehe


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    BalasPadam