Sabtu, April 11, 2009

Sindarela Ep 1-5

Assalamualaikum semua.. Nampaknya entri kali ni bakal membawa kita balik semula ke tahun lepas di mana di awal-awal kewujudan blog ini.. Sebagai penulis blog yang prihatin, aku akan cuba sedaya upaya untuk menunaikan segala permintaan daripada pembaca dan pengikut blog ni yeee.. Kalau ada permintaan yang tak dapat ditunaikan tu, harap maaf banyak-banyak yee..

Disebabkan ada permintaan daripada sorang cik adik ni, jadi aku memberikan semula link download untuk drama Sindarela.. Yup, drama yang dilakonkan oleh Sharifah Amani dan Bront Palarae serta menjadi drama melayu terbaik yang pernah aku tonton setakat ni.. Link yang lepas terpaksa aku buang kerana dahulu aku mengupload menggunakan Usaupload tetapi kini aku akan memberikan link untuk direct download terus.. So, sesapa yang nak tu download la terus eee..

Download Sindarela Episod 1
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Sindarela Episod 2
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Sindarela Episod 3
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Sindarela Episod 4
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Download Sindarela Episod 5
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Episod-episod lain boleh didapati di sini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan