Sabtu, Mei 02, 2009

Ceplos Episod 7 dan 8..

Ini baru betul-betul entri yang terakhir akan aku post di UMP sebelum aku meninggalkan alam belajar di UMP.. Selepas ini, aku akan masuk ke alam praktikal dan juga alam pekerjaan.. So, aku harap kalau selepas ini aku terlambat sedikit mengupdate untuk blog ni harap dimaafkan eee.. Maklumlah, bila dah praktikal dan kerja nanti aku akan semakin sibuk berbanding dengan masa belajar ni.. So, sebelum aku bertolak pulang, korang layankan dulu dua episod Ceplos untuk hari Jumaat minggu lepas dan juga semalam.. Good bye UMP..

Download Ceplos Episod 7
Part 1
Part 2
Part 3

Download Ceplos Episod 8
Part 1
Part 2
Part 3

4 ulasan:

  1. real life itu penting.pepehal selamat menjalani kehidupan bro

    BalasPadam
  2. rantong ~ ada promotion lak eee..

    twenty-six ~ betul tu bro..

    BalasPadam
  3. bd fabragas.....ley tolun uploadkan ceplos episod 9....thanQ ek...cter nie memang best...~ngee

    BalasPadam
  4. tanpa nama ~ on the way.. sumber xde ni susah sket, aku kena cilok kt web dia terus.. sabar eekk..

    BalasPadam