Jumaat, Jun 12, 2009

Evolusi Motor Rempit..

Untuk post-post terakhir sebelum aku merehatkan diri dahulu dalam dunia blog sementara menanti kehadiran broadband, aku nak merepek-repek dulu tentang "monster" aku.. Bagi budak laki yang ada keta sport, "monster" diorang tentulah keta sport tu.. Bagi bebudak yang belum kerja macam aku ni, motor rempit tu je la "monster" aku.. Jom kita ushar camne yang dikatakan evolusi motor rempit aku ni..

Kita mulakan dengan wajah standard motor rempit aku..


Dan ini pulak evolusi wajah yang telah dimodified..


Amacam motor rempit a.k.a monster aku, hebat tak?? Hahaha.. Agak-agak top speed dia boleh cecah 180 km/j tak??

10 ulasan:

  1. fuiyyyooooooooooo...
    gua mmg tabik lu.lu mmg hebat..
    rempit dgn bd mmg tak dpt dipisahkan.ibarat cdi dan rim barunya..huhu

    congratz mmbr ku ..hehehehe

    BalasPadam
  2. ¡lnʇǝq sɐuɐƃ ˙ɥɐʍ-ɥɐʍ

    BalasPadam
  3. ape2 pon.. bende besi keluli itu tetap sebuah motor. hehe!!! igtkan transformers!! =)

    BalasPadam
  4. baru perasan.banner blogger UMP...ada BD FAB.sama cm motor tu..caye ah!!

    BalasPadam
  5. nampak garang motor kau bola cover warna hitam...
    tapi kelajuan tak tentu lagi sampai 120..huhu

    BalasPadam
  6. wan ~ sesama je la, hahaha..

    pakcique ~ payahnye nak baca komen hang ni..

    sitie ~ kalo transformers bek aku tukarkan jadi lamborghini murcielago jek..

    arsyad ~ tahniah sbb perasan..

    boboiz ~ spray sendiri je tu.. siap ade nama aku lg tu, hahaha..

    BalasPadam
  7. jasview ~ sket je yg diupgrade.. kan ade gambo sebelum dan selepas tu..

    BalasPadam
  8. sma jerk..kelajuan aku bajet 018 bkn 180 yer..

    BalasPadam