Rabu, Januari 20, 2010

Lagu Melayu MP3 Hao Liao..

Di saat korang membaca entri ni, aku sudah berada di JB untuk melalui kursus-kursus graduan.. Maklumlah, penganggur cam aku ni kena la rebut je apa peluang yang ada ye tak?? Jadi, mungkin keaktifan blogging aku pun akan jadi slow seperti mana bila aku praktikal dulu.. Aku dah rebut peluang kat JB, korang pulak rebut peluang dengan mendownload lagu-lagu melayu yang aku bagi ni tau.. Sekali untuk 2 minggu aku bagi pasal minggu lepas aku tak update untuk lagu melayu..

Karen Kong & Jaclyn Victor & Sheila Majid - Cinta Ada
Diana Rafar - Nenek Kebaya
Stacy & Adam - Menggegar Dunia
Krisdayanti - Aku Wanita Biasa
Sleeq - Cun Saja
Faizal Tahir - Selamat Malam
Liyana Jasmay - Aku Jatuh Cinta
Pesawat - Bingit
Rossa - Hey Ladies

Modread - Neeruza Ozawa

2 ulasan:

  1. kursus ape tu dik...? kursus graduan?????

    BalasPadam
  2. nuyui ~ lbh krg camtu la tp ramai gak yg dah keje join utk hari sabtu ngan ahad.. kursus utk soft skill la lebih kurang..

    BalasPadam