Isnin, Januari 18, 2010

Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3..

Semalam memang minggu yang best rasanya untuk Raja Lawak musim ke-4 ni.. Yang best teramat la best sampai tak abis-abis aku gelak tapi yang tak best pulak amat la tak bestnya sampai dikutuk oleh Din Beramboi.. Kalau mau tengok, play je la video youtube kat bawah ni..

Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (01/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (02/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (03/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (04/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (05/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (06/08)


Raja Lawak Astro 4 Minggu Ke-3 (07/08)


Raja Lawak Astro Minggu ke-3 (08/08)


Tak tau nak cakap apa la bila .................. disingkirkan.. Agak mengejutkan kerana ................ telah berjaya meningkatkan persembahannya untuk minggu ni.. Di bawah adalah kedudukan peserta yang aku rasa telah memberikan persembahan terbaik semalam.. Korang tonton dan nilaikan sendiri eeekk..

1. Alex
2. Mamu
3. Kechik
4. Idlan
5. JD
6. Wili
7. An2
8. Caca
9. Faiz

3 ulasan: