Rabu, Februari 17, 2010

IMGLAD B5..

Entri kali ni langsung tidak berkaitan dengan tema blog ni.. Entri ni ditulis khas untuk rakan-rakan yang sekarang sedang berada di Johor Bahru untuk menjalani program IMGLAD iaitu Iskandar Malaysia Graduate Leadership Assesment & Development.. Program ni bertujuan untuk melatih lepasan graduan supaya mempunyai kemahiran-kemahiran yang diperlukan dalam alam pekerjaan nanti..

Untuk group aku iaitu B5, korang memang yang terbaik la.. Walaupun kita hanya berkenalan tak sampai pun 2 minggu, tapi korang telah meninggalkan kenangan kepada aku.. Trainer kitorang pun amatlah bestnye hingga aku rasa macam nak ada bos macam dia masa kerja nanti..

Sebagai mantan presiden, aku nak menasihatkan kepada member-member IMGLAD Group B5 supaya mengikut segala arahan yang diberikan oleh trainer.. Jangan malas-malas dan cubalah involve dalam segala aktiviti, ok.. Akhir kata, selamat tinggal untuk trainer, member-member dan juga skandal aku kat sana (hahaha).. Semoga kita akan berjumpa lagi di lain masa.. Kat bawah ada gambar-gambar serta video-video untuk menggambarkan betapa seronoknya berada dalam group B5 yang terbaik ni..






Dan lagu di bawah ni ditujukan khas untuk korang semua bebudak IMGLAD B5.. Semoga korang berbahagia selalu..


6 ulasan:

  1. amb0iii scndal ye bidi..
    haha..
    g0na miss yuu la mr prsdn..
    take a g0od care 0f yr slf k

    BalasPadam
  2. azela ~ k, take care of urself too..

    BalasPadam
  3. salam....
    lili ni.hope bd succes in your job&your life.harap bd x akan lupakan member2 kat IMGLAD ni sampai bila2.

    BalasPadam
  4. Good luck to you too BD. We miss you too. Keep in touch.

    BalasPadam
  5. lili ~ harap2 camtu la.. aku mmg xkn lupakan korg sume..
    safety trainer ~ thankz dr..

    BalasPadam