Ahad, Julai 08, 2012

Blog Baru..

Satu blog baru telah dibina oleh aku semalam.. Blog baru ini akan mengisahkan tentang langkah-langkah dan cara-cara untuk mencari duit melalui internet.. Aku pun bukanlah expert sangat sebab tu aku nak berkongsi dengan korang semua apa yang akan aku pelajari setiap hari.. Sebab apa tiba-tiba aku berminat nak cari duit melalui online pulak eeekk?? Sebabnya rasa lebih berbaloi kalau sekurang-kurangnya bil P1 Wimax yang kena bayar tiap bulan ni dibayar oleh pendapatan yang diperolehi melalui internet sahaja kan.. Agak rugi la kalau bayar bil tiap bulan tapi duit itu mengalir keluar sahaja tanpa apa-apa keuntungan pada kita..

Jadi, kalau korang ada masa lapang tu, luang-luangkanlah masa menjenguk blog baru aku tu.. Kita boleh sama-sama belajar bagaimana hendak menambahkan pendapatan kita.. Bak orang kata "real-time education." Berminat, layarilah blog ini:

http://bd-moneyonline.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan