Ahad, September 08, 2013

I Love Discounts..

Salam semua.. Nampaknya usaha BD Fabregas untuk menggantikan blog ini dengan blog baru tidak kesampaian kerana blog ini masih mengekalkan bilangan pelawat yang konsisten berbanding blog baru itu.. Mungkin juga En Google lebih familiar dengan blog ini, jadi bilangan pelawat masih ada walaupun lama tak diupdate..

Pembaca semua pernah membeli barang secara atas talian ataupun bahasa rojaknya beli online?? Bagi yang biasa dengan istilah ini, Lelong dan Ebay pasti tidak asing lagi malahan mungkin anda telah menjadi usahawan di sana.. Tetapi pernahkah anda mendengar platform website yang menawarkan diskaun untuk semua jenis barangan mahupun perkhidmatan sama ada pelancongan, perkhidmatan basuh dan polish kereta mahupun membeli powerbank??

Untuk entri kali ni, BD Fabregas nak memperkenalkan website yang memberikan diskaun-diskaun seperti dinyatakan pada kadar yang amat menakjubkan.. Salah satu websitenya adalah I Love Discounts.. Jom kita usha apa yang ada kat I Love Discounts dengan klik pada link di bawah:

http://www.ilovediscounts.my?ru=248818 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan