Rabu, Oktober 08, 2008

PES 2009 Review..

Musuh ketat francais game FIFA iaitu Pro Evolution Soccer (PES) telah mengumumkan bahawa PES 2009 akan mula dipasarkan pada 17 Oktober.. Mengikut review dari website mcvuk.com, PES 2009 mendapat lesen penuh untuk mod Champions League..

Ketua Projek PES, Jon Murphy mengumumkan bahawa walaupun FIFA telah melakukan upgrade dlm gameplay mereka, tetapi PES masih terlalu hebat dan realistik dari segi gameplay.. Aku boleh mengesahkan pernyataan ini kerana aku telah bermain dan membuat perbandingan antara kedua2 game ini..

Selain itu, Konami juga telah berjaya mendapatkan perjanjian dengan Liverpool dan Manchester United untuk menggunakan player, kit dan juga logo daripada kedua2 team ini.. Konami juga mengesahkan bahawa PES 2009 menawarkan AI yang lebih bagus dan realistik, kawalan yang baru, grafik yang lebih baik dan online game yang lebih lancar.. Camne skg?? Dah konpius nak beli yang mana satu?? FIFA 09 atau PES 2009?? Anda tentukan..

Image Hosted by ImageShack.us

4 ulasan:

  1. hohoho...psl fifa hv no idea la..
    tp i juz nak bgtau...
    sory xde info mrsm
    wawawawa.. :p

    BalasPadam
  2. huhuhu...bola...cam x tau jer nk ckp per psl bola ni...huhuhu...anyway, thanx ek singgah kt blog sy.. singgah2 lh slalu.. :)

    BalasPadam
  3. InsyaALLAH sy singgah slalu..nnt link kan sy ngn blog awk ek? erm..info mrsm..?awk ni mrsm ke dulu..?

    BalasPadam
  4. erm..tak kisah pun ape2..janji elok tau :)

    BalasPadam