Sabtu, November 08, 2008

Alexa Traffic Ranking Part 2..

Selepas 3 minggu, aku nk update la ranking Alexa aku ni pasal kalo nak cukupkan sebulan, mungkin aku dah balik umah pn.. Yang latest nyer update, blog BD Fabregas berada di ranking 4,781,472 di antara semua blog dan website yang berada di muka bumi ini.. Satu perkembangan yang baik pasal kalo korang check Alexa Part 1, blog ini berada di kedudukan 6,560,856.. Maknanya dalam masa 3 minggu, blog ini telah menaiki hampir 2 juta anak tangga.. Di Malaysia pula, blog ini berada di kedudukan 29,029 dan telah menaiki lebih 50 ribu anak tangga dalam masa 3 minggu.. Dan target aku masih lagi seperti dalam Part 1 iaitu berada di bawah ranking 3 juta pada bulan 1 nanti.. Boleh tercapai ke tak la eee.. Peningkatan ini kerana siapa kalau bukan anda.. Jadi, berjuta2 terima kasih diucapkan pada korang sume yang sudi membuang masa melayari blog ini..

Image Hosted by ImageShack.us
Klik sini untuk gambar besar

2 ulasan:

  1. alexa xbleh bukak kn kalo xbypass proxy
    hehe
    aku nye ranking pn naik gak drp 18 juta kpd 13 juta
    tu dalam jangkamasa 3 minggu la
    tu pn aku check awl minggu ni yg baru tu
    hehe
    juta2 beb wa cakap sama lu

    BalasPadam
  2. aku tag ko.. silabaca kat blog aku neh! sila buat..timekaseh... sj wat nyusah... hohoho...

    BalasPadam