Sabtu, November 01, 2008

Lagu Inggeris (Part 1)..

Pada pembaca setia blog ni mesti perasan yg entri aku untuk carta billboard tiada selama 2 minggu.. Sebenarnya entri itu ada tetapi akibat daripada claim copyright drpd DMCA, pihak blogger terpaksa meremove entri tersebut.. Aku x tau sama ada depa claim carta billboard itu atau link download aku.. So, aku try je la bagi korang lagu2 drpd carta billboard minggu lepas dan 2 minggu lepas yg telah didelete.. Jika entri ini didelete jugak, korang terpaksa la mencari sumber lain utk mendapatkan lagu2 inggeris terbaru..

Britney Spears - Womanizer
T.I. & Rihanna - Live Your Life
Kevin Rudolf & Lil Wayne - Let It Rock

Walaupun entri billboard aku didelete, aku merasa bangga kerana blog ini mendapat perhatian drpd Digital Millenium Copyright Act (DMCA) drpd USA tu.. Antara pihak2 lain yg cuba menghalang aktiviti aku melalui blog ini:
ICT UMP: Sudah semestinya.. Aku rasa sejak aku start upload cite tv3 menggunakan format flv, student UMP dh x dpt download kebanyakan fail flv termasuk drama tv3..

TV3: Setiap komen aku yang mengandungi address blog ini dipadam oleh pihak web tv3.. Takkan takut dgn blog yg masih mentah ni kot.. Selain itu, drama Pepaya yg ditangguhkan seminggu utk ditonton menyebabkan blog aku x dpt update cite Pepaya yg latest.. Takkan la pasal en google lebih sayangkan blog aku ni, dh takut nk update cite pepaya kot..

2 ulasan:

  1. salam..ai...how r u..?cam lama je ek x contact..ekekkee...sy dh abis kursus dah..hepi tuh.. :P

    BalasPadam
  2. terrorist la ko bd bkn stakat rempit ni..pasni cia kompem cr ko plak ar..

    BalasPadam