Isnin, Januari 12, 2009

Album Kelly Clarkson: All I Ever Wanted..

Hahaha, untuk entri kali ni mungkin pelik sket pasal aku nak announce pasal album terbaru daripada Kelly Clarkson.. Siapakah Kelly Clarkson?? Adakah dia kakak aku, sepupu aku atau awek aku?? Sumenye bukan.. Dia adalah penyanyi yang paling aku minat dalam industri muzik.. Mesti korang ingat "ek eleh, jiwang gila owner blog ni minat Kelly Clarkson." Ni bukan pasal jiwang tak jiwang tapi kolaborasi suara dan lagu2nye memang hebat.. Pada peminat2 Kelly cam aku ni, bersedialah dengan duit korang kerana album ini akan berada di pasaran pada 17 Mac ni dan single terbarunya berjudul "My Life Would Suck Without You" akan berada di corong2 radio kemungkinan dalam bulan ni gak..

Image Hosted by ImageShack.us

Tiada ulasan:

Catat Ulasan