Khamis, Mei 28, 2009

Award Dari T-Rex..

Tak pernah-pernah dapat award tapi tetiba lak dapat award kali ni.. Kebelakangan ni pun dah jarang dapat tag pasal hutang-hutang tag pun aku tak langsai lagi.. Lain kali kalau nak tag pun bagi yang pendek-pendek je pasal aku ni pemalas nak tulis panjang-panjang.. Jom tengok apa la benda mengarut yang si T-Rex ni bagi kat aku..

Copy award di bawah untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.

  1. bernama nurathirah..
  2. lahir pada 24 ogos 1988..
  3. berketinggian 160cm..
  4. ske merepek dan meraban..
  5. suka bear..

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih

  1. bernama BD Fabregas (cukup la tu)
  2. lahir pada 2 Syaaban 1406 Hijrah..
  3. berketinggian 167cm..
  4. sedara jauh dengan Cesc Fabregas..
  5. nak beli keta Nissan Skyline GT-R R34..
  6. nak motor 135LC sudeyy..
  7. penggila download..
  8. ade lebih kurang 15 ekor kucing kat umah..
  9. nak kawen cepat, hahaha..
  10. minat wonderpets, spongebob dan southpark..

Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka

1. Ana - Adik aku maaaa..

2. Wan Gempak - X-roomate aku..

3. Material Galz - Master Mybrute aku..

4. Lady Z - Peminat gile MU ni..

5. Ikin - Suka menyelam kat blog aku..

6. Vale - Juara top blogger UMP..

7. Kuki Monster - Penggila Kuki..

8. Dila - Antara budak UMP terawal yang aku tahu ada blog..

9. Bell - Budak Meki yang dah abis LI..

10. Jeehane - Menggunakan platform blogdrive.. Tak nak tukar ke blogspot ke??

Bukan senang aku nak tepek tag atau award kat sini tau, so korang kena buat..

9 ulasan:

  1. "nak kawen cepat, hahaha.."
    sabar kawanku.kumpul duit dulu....hik3

    BalasPadam
  2. hehe...
    mekacih...hbi sye mnyelam kt blog...
    x mcm pmain bola yg ske diving kt pdg rmput...

    BalasPadam
  3. bro bd..10 org tu wajib dpt award ke? ngehehe..ingt nk try2 bt.

    BalasPadam
  4. wahh..sama masa post ngan ikin..hebat2..

    BalasPadam
  5. wan ~ cari kerja dulu laa..

    ikin ~ sesama..

    arsyad ~ yup, bkn senang aku nk bg award kt org len ni..

    BalasPadam
  6. wehh halaaa
    baru jaa pas buwat ritu
    cess bdfabregas aku ketuk sama tong gas bru tau
    tapi takpe
    kuki manster budak baek
    tih ku buat yaaa
    :P

    BalasPadam
  7. wahh..thanks bd.1st time aku dpt award nih..hehe

    BalasPadam
  8. erk...itu name aku ke?
    haha..tak perasan plak..
    iyo la,nnti aku wat... :)

    BalasPadam
  9. thx beb kasik award kat aku.. terharu.. T_T

    BalasPadam