Sabtu, Julai 04, 2009

BD Fabregas Kini PR3..

Dalam keadaan aku yang tiada internet malahan sibuk dalam praktikal ni, aku mintak maaf sangat-sangat la kepada peminat-peminat blog ini yang agak kecewa kerana aku dah lama tak mengupdate blog ni.. So, kalau korang boleh bersabar sampai aku berjaya medapatkan broadband nanti, korang bersabar je la eee dan kalau tak boleh bersabar, korang terpaksalah mencari sumber-sumber lain.. Entri ni pun hanya ditulis di CC, so takde la banyak masa sangat.. Entri ni sekadar untuk mengisytiharkan kepada semua bahawa blog ni sudah naik ke PR3.. Tak tahu PR tu apa, korang pergilah belajar dengan encik Google.. Buktinya ada di bawah..


Sebenarnya aku saja je nak ucap terima kasih pada korang sebab tanpa korang, konpem-konpem la blog ni takkan ada Google Page Rank pun.. So, terima kasih pada semua.. Korang semua bersabar je la sampai aku dapat broadband nanti yeee..

9 ulasan:

  1. Bagusla tu.. saya pun dapat PR 2 je.
    ni pun tgh pening. nak kena gak beli laptop;

    BalasPadam
  2. hebat mu.. aku still 2 lagi.. wakakkaka nasib tak kisah mana tetang pr

    BalasPadam
  3. semoga cepat dapat brodband... gua tak sabar dah nak download bahan2 dari blog lu brother bd... apa pun nko setle dulu nko punya praktikal... pentingkan yang lebih penting daripada yang penting kerana yang lebih penting itu lebih penting daripada yang penting...

    BalasPadam
  4. mantap2....bila la blog aku nak naik pr3 yea...hahaha

    BalasPadam
  5. uhuhuhu.. x faham la ape pr tu.. cube terangkan kt akak guna bahasa yg senang.. english plz.. huahuahuahua..

    BalasPadam
  6. sama la dgn aku jugak..hihi pr3

    BalasPadam
  7. da xde t0p bl0gger?
    ku baru nak jdik t0p

    BalasPadam
  8. apakah itu??hehe

    teruskan menulis..
    tumpang bace2 ye..=)

    BalasPadam